1.12.2011

Siemens'le EKS Lezzet Akademisinde..


Geçen hafta posta kutuma Capitol Ogilvy P.R sevgili Duygu Hanım'dan çok özel bir davetiye ulaştı. Siemensle yeni yıla özel bir mönü hazırlama davetlerini heyecanla kabul ettim ve çok sevdiğim bir Şef olan Eyüp Kemal Beyin EKS Mutfak Akademisinin yolunu tuttum..



EKS Mutfak Akademisi ve Siemens harika birer ev sahibiydi, sıcacık bir ortamda hepimiz keyifle malzemelerimizin başına geçtik. Siemens Pazarlama Müdürü Ayşe hanımdan Siemens ev aletlerinden indüksiyon ocak ve teppanyaki ocağın kullanımları ve kolaylıkları hakkında bilgi aldık.




İki ürünüde ilk kez kullandım, yemeklerimizi İndüksiyolu Ocakta yaptık. Ocağı elinizle dokunmatik olarak ayarlıyorsunuz çok hızlı ısınıyor ve temizlemesi 2 fısfıs ve havlu kağıt..bitti gitti.. Ayrıca tencereyi kaldırdığızda ocak kendi kendine sönüyor üstelik ısı sadece tencere yada tavada oluşuyor ocak gözü neredeyse hiç ısınmıyor..İnanılmaz bir teknoloji.. Teppanyaki Ocak ise ilerde hayalimde ki mutfağıma kesin almayı düşündüğüm bir ürün..,pancake, gözleme, tantuni,omlet,yumurta yani tavada yapılabilecek herşeyi bunda yapabiliyorsunuz ve kullanımı o kadar keyifli ki bence bu ürünü beyler daha çok seveceklerdir. Tam onlara göre :) üstelik temizliğide çok basit.



Menüde

Narenciye Soslu Bahçe Salatası
Buğdaylı ve Mısırlı Kaygana
Nar Ekşili ve Limonlu Piliç But
Kuru Meyveli Pirinç Pilavı
Yıldız Anasonlu İrmik Helvası
ve yardımcı Şef Ayşegül hanımın bize bol bol ikram ettiği Sarımsaklı Ekmekler vardı..



arı gibi çalıştıktan sonra afiyetle ve bol sohbetle yemeğimizin keyfini çıkardık... Bu keyifli etkinliğe katılmaktan çok keyif aldım, tüm arkadaşlara tekrar teşekkür ediyorum ve ayrıca acaba Siemens daha neler neler yapacak diye de çok merek ediyorum..

Sevgiler

7 yorum:

esra yerebakan dedi ki...

hilal ablacım haika şeyler yapmışsın ellerine sağlık:)

PAPATYA PRENSES dedi ki...

sarımsaklı ekmekkkk resmen yutkundumm:)
o ekmekleri bide enginarlı dip sos veya alfredo sosa banarak yemek vardı. offf offff:))

yeni etkinliklerde yine ekip olmak üzeree:)

Unknown dedi ki...

canım benim ne kadar guzel gorunuyor..

.Benim için ,keske Turkiyede olsaydım olabilseydim dedirten bir etkinlik ..Cok profesyonel..tek kemiyle bayıldım....Iyiki gitmişsin...10 tane davet alsan sadece 1 tanesine katılıyorsun biliyorum ama iyiki buna katılmıssın....Hersey mukkemmel gorunuyor...

Sen neye elini atsan güzelleştiriyorsun....

New York'tan dedi ki...

Menu harika gorunuyor:) ellerinize saglik.

SofraOrtusu dedi ki...

Hilalcim ben de ilk kez siemens urunlerini yakinen orda gordum. Kullanimlari yazidigin gibi cok pratikmis. temizlikleri de oyle!

Menunuz de harika gorunuyor, tarifleri paylasacaksin degil mi?

nohut oda dedi ki...

hilalim yarışmaya katılmışsın hiç haber vermiyorsun :)
seni orada gördüğüme sevindim bilinçli bir blogger olarak oyumu kullandım:))
sevgiler

hilal dedi ki...

esracım, tarifler bende yaparız birlikte inşallah :)

Gülden, sormaya..hatırlatma fena oluyorum :) bu arada inşallah her yerde karşıma çıkarsın :)

Kankim muck :)

Şeymacım teşekkür ederim

Olcaycım gerçekten öyle bayıldım her eve siemens diyorum :) senide en kısa zamanda bekliyorum :)

Gülcancım sessiz sakin katıldım...:) bakalım alıcaz boyumuzun ölçüsünü:)


öpüyorum kızlar sizleri