11.08.2011

Modanisa

Bundan haftalar haftalar önce Sevil abla tarafından çok hoş bir etkinliğe davet edildim.. Annemler ve eşimde şehirdışında olduğundan ben çocuklarla nasıl giderim diye kara kara düşünmeye başladım..en sonunda organizasyon sahibi Seda'yı aradığımda çok sıcak karşıladı ve minikleride davet etti..


* fotoğraf Seyhan'ın blogundan..

Çok keyif aldığım ve iyiki de gelmişim dediğim bir etkinlik oldu..MODANİSA tesettür markalarının satıldığı bir alışveris sitesi..İnternet alışverişine önceden uzak dururken bir kaç alışverisim sonrası bu şüphem gitti..

Etkinlikte ; hediyeleriyle hoş sürprizler yasatan VİOL ABİYE'den Burcu hanım, EVİTARE EŞARP'tan Pınar hanım, Ala dergisi, ve tadıdığım ama bazılarıyla yeni tanıştığım blogger arkadaşlarım zeynepinyemekgünlüğü zeynep,yemekdaveti Tuba hanım, Nohutoda Gülcan, engüzeltatlar Arzu, Seyhandan Seyhan, Papatya Prenses, İnciyemek İnci abla, yemeksohbetleri Yağmur hanım, annekız mutfaktayız Birsel hanım, tadınadoyamadım,

Yıldız Parkı Malta köşkünde harika bir yemek eşliğinde gerçekleşen etkinlikten birkaç karede ben eklemek istedim...



Modanisa ve Modanisablog dan takibinize alabilirsiniz..

Hiç yorum yok: