1.10.2009

Kızkardeşler kahvaltısı vee kahve keyfi..







Bugün de kızımla Yüksel ve Meral teyzelerinin konuğuyduk..Üstelik komşumuzda oldular..Harika bir kahvaltı masası ve çok güzel sohbetler ettik.. Tabi Berin ve Yusuf'a "yapma kızım, itme kardeşi oğlum, sehpaya çıkma kızım, vurma oğlum, kumandayı bırakın, ayrılın :)..." lar arasında harika kahvaltı masası sohbeti oldu..Yüksel ve Sibel işbirliğiyle en son ayder yaylasında yediğim "muhlama"nın tadında bir MUHLAMA yedim.. ee tereyağ,peynir ve mısırunu orjinaldi..Bizim ailede karadenizli yok ama nerden geliyor bende bu karadeniz yemeği sevdası bilmiyorum..galiba eşim yarı karadenizli sayılır belkide ondan..Berin bile "anne mami yiyim" diyip diyip ikide bir yanıma geldi :)
Çocukları uyuttuktan sonrada miss gibi Türk Kahvesi yanında harika bir tatlı yedik..T

Üç kızkardeş benide aralarına aldılar, bende sanırım fahri kızkardeş oldum ve harika bir gün geçirdik..Hep kızkardeşim olmasını istemişimdir, büyüdükçe daha fazla..Berin'inde kız kardeşi olsun çok ama çok istiyorum... Hayırlısı olsun

sevgiler

2 yorum:

Unknown dedi ki...

ayyy canım ne kadar güzel yazmışsın....

Bende çok merak ediyorum bakalım süpriz ne olucak ....

trimusi harika görünüyor..En sev diğim tatlılardan biri .. Nerde görsen caım çekiyor...

Sibel'e ,Meral'e ve Yüksel'e çok selamlar....

Pembe Tatlar dedi ki...

Maşşalhh canım çok hoş iç ferahlatcı bir masa...