29.03.2010

Berra'nın Doğum Günü Masası



meksika fasulyeli pirinç salatası

zeytinyağlı lahana dolması

mercimek köftesi

pizza

tavuklu salata

mısır ekmeği

Doğumgünü için harika bir masa..yok,yok.. Herkes birşeyler yapıp getirmişti., bende elmalı kurabiyelerimle bu güne katıldım.. Salatalar favorimdi hepsi birbirinden güzeldi, hele birde fasulye turşusu kavurması vardiki tadı hala damağımdam..pastayı çekmeye makinamın pili yetmedi..

Berracıma anne,babası ve yakında gelecek olan kardeşiyle uzun hayırlı ömürler diliyorum..

7 yorum:

Unknown dedi ki...

oyyy oyy oyy walla osman bile resimleri gorunce su anda bu sesi cıkartıyor

hepinizin ellerine sağlık

Şule Zeynep dedi ki...

hakikaten süper gözüküyor, ellerinize sağlık ;)

nohut oda dedi ki...

fotografların bır kısmı acılmıyor ama acılan kısım bana yeettıı:))
ellere saglık,midelere afıyet olsun ne dıyelım...

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Berra'nın doğum gününü kutşarım masada harika özellikle mercimekli köfte ımmm:)

zeynebinsofrası dedi ki...

tam benim damak tadıma uygun sofra bol bol salata.Herkesin ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

süper ellerinize sağlık afiyet olsun

sumeyye dedi ki...

mmm masa aldı goturdu benı!! ısterım ısterım!

(bu arada cok tesekkur ederım.. bılıyomusun burada kı en meshur dr ların bıle olumsuz hıkayelerını duydum..ve saglık personelı oldugum ve sektırou bıldıgımden derım kı hıc guvenım yok :(