1.10.2007

iftarda kadıköy...



38. haftamda olmama rağmen hala gezebiliyorum :) Pazar gününde iftar için Kadıköy'ü seçenlerdendik. Ufak bir gezintiden sonra Çiya Sofrasında bulduk kendimizi. Kadıköyde balıkçıkar çarşısından geçip, kuşçulardan yol alıp geldik ilginç lezzetler tatmaya. Açıkçası fikir benden çıksada Çiya nın "Mezopotamya'dan Osmanlı'ya, Balkanlardan Kafkasya'ya; Asya'dan Arap Yarımadası'na değin uzanan çok geniş bir coğrafyada" gezdiren zengin bir mutfağı" (www.ciya.com.tr) olduğunu bende gidince öğrendim. çünkü ben antep yemekleri olarak biliyordum..

Ayrıca diğer bloglarda okuduğum oranın meşhur ceviz tatlısınıda yeme fırsatımız oldu(resmini çekemeden tükendi:) ) Yeni anneler için bol süt yaptığını duymuştum. :)

Çiya Sofrası değişik lezzetler tatmak isteyenlere şiddetle tavsiye edilir.

not: resim yemeklerin tamamını kapsamıyor aslında, iftar zamanı olduğu için aceleye geldi :)

Hiç yorum yok: