26.02.2008

kar tatili keki



berin'i uyuttuktan sonra bloglarda gezintiye çıktım..kar tatilinde evden çıkamayan eşime kek yapayım dedim, havuçlu kek yaptım..tarif hünerli bayanlardandı (http://hunerlibayanlar.blogspot.com/2007/10/havulu-kek.html).

malzemeler:
3 yumurta
1 su Bardağı Sıvı Yağ
2 Su Bardağı Şeker
3 Su Bardağı Rendelenmiş Havuç
3 Su Bardağı Un
İri Çekilmiş Ceviz
1 Adet Limon Kabuğu Rendesi
2 Tatlı Kaşığı Tarçın
1 Paket Kabartma Tozu
1 Paket Vanilya

Yumurtaları ve şekeri iyice çırpın. Yağı ekleyin ve çırpmaya devam edin.
Toz malzemeleri bir kaba eleyin. Limon kabuğu ve havuç rendesini ekleyin.
Sıvı malzemeyide karışıma ekleyerek tahta kaşıkla karıştırın.
Yağlayıp, unladığınız kalıba dökün ve 175 derecede yaklaşık 45 dk. (kürdan temiz çıkıncaya kadar) pişirin.

ben üzerine beyaz çikolata sosuda ekledim. süper bir kek oldu.

Hiç yorum yok: