15.06.2011

Berin'in ilk sergisi..

Bu bloga başlamamın sebebi bir türlü günlük tutamayışımdandı..Hatırlıyorum da Berin in doğduğu dönemlerde elime kalemi alır ama bir türlü aklımdan geçenleri satırlara dökemezdim..Yazabildiklerimse su saatte uyudu, su saatte uyandı..gibi çetele tutmuşum..başkasının okuması düşüncesi belki beni rahatsız ediyordu bilmiyorum..ama klavyenin başına geçince sanki kimse okumuyormuş gibi herşeyimi yazıyorum..

Çocuklarıma blogumu hatıra olarak bırakmak düşüncesi çok keyifli.. Onlar için uzay çağında ilginç bir deneyim olur heralde :) o sebeple özel günlerimizi bloguma kaydetmeyi seviyorum.. Bugün de onlardan biriydi.. Berinin okul arkadaşlarıyla birlite hazırladıkları ilk resim sergisi düzenlendi ve kızımın eserleride sergilendi..


Hepsi çok şirin, hepsi çok özenliydi.. Minikler bizden önce çılgınca eğlenmişler yaza merhaba partisi yapmışlardı bile.. velilere de yaz yağmuru eşliğinde enfes ikramlar hazırlamayıda ihmal etmemişlerdi.. İpek hanıma, Zehra öğretmenimize ve emeği gecen tüm ekibe teşekkürlerimi iletiyorum..

Hiç yorum yok: