9.06.2011

Sofra etkinliğimiz..

Paylaşmak istediğim çok şey birikmişti ki... ama elim gitmedi bi türlü, bahardan mı? ev ahalisinden mi? bilinmez .. Ama güzel bir başlangıç yapayım istedim.. Sofra Dergisinin etkinliğiyle tazelenip bloguma geri geldim..

Çok keyifli bir gündü.. Nazan Hanımın nazik davetiyle taa uzak diyarlardan gelen kankamında katılmasıyla ve blogger dostlarımla çok çok çok güzel bir etkinlik oldu.. Bizi misafir eden Suadiye Zamane Kahvesi ekibinede çok teşekkür ediyorum.. İlk kez gittiğim mekanı o kadar sevdim ki...artık müdavimlerindenim..




Harika ikramlar eşliğinde sunulan kahvaltının ardından Şef Gökhan Tufan tarafından "Fırınlanmış Tavuk" ve "Cezvede Türk Kahveli Sıcak Kek" yapılışını izledik ve taddık.. kek inanılmazdı.. Ardından Sofra Dergisi fotografcısı Erkin Ön "Yemek Fotografçılığı" eğitimi aldık..Ben başlarda oğlumla ortama adapte olmaya çalışsamda baktım olcak gibi değil Emir'i özgürlüğüne kavuşturdum.. Karınca gibi yerlerde emekledi, bazen yattı ama sonunda yorgun düşüp uyudu :).. dolu dolu dopdolu bir gün geçirdik..

Ayrıca günün sonunda kullanırken hep bu günü hatırlayacağım Sofra Önlüğü ve çok leziz makaronlarla uğurlandık..Tekrar emeği geçenlere teşekkürlerimi sunuyorum..

sevgiler

3 yorum:

YeMeK vAkTi dedi ki...

Gerçekten pek keyifli bir gündü:))

Serap Uzun-- karakazandan dedi ki...

Güzel bir gün olduğu ikramlardan belli.
:-)

marifet ellerimizde dedi ki...

merhabalar...blogunuzu yenı kesfettım .zeynep sayesınde..bende zeynep ..hemen ızlmeye aldım .umarım sıksık gorusuruz..sevgıler:)))