18.11.2012

İstanbul Akvaryum

bir liste yapıp her hafta sonu istanbulu yeniden gezmek istiyorum..çoluk çocuk hemde..uzak yerlerde bunu yapabiliyoruz ama yaşadığımız şehre gelince!!! bugün İstanbul Akvaryum daydık. Çocuklar bayıldı biz bayıldık..
İstanbul Akvaryum dünyanın en büyük tematik akvaryumu ünvanını taşıyor..Giriş ücreti makul, ayrıca Müzekart sahiplerine %20 indirim avantajı sunuyor.. Vestiyeri ücretsiz, ayrıca biz ufaklığın pusetini yanımıza almayı unutmuşuz kimlik karşılığı puset bile aldık.. İçeride herşey düşünülmüş.. Yiyecek, İçeçek sıkıntısı yok ayrıca çıkışa yakın bir dondurmacı var..Dondurma için bir kez daha gidilebilir biz o kadar beğendik ;)
Gezinin ardından çıkışta bulunan hediye dükkanından alışveriş yapabilirsiniz..

4 yorum:

tugba dedi ki...

ah hilalcim, her haftasonu gideceğiz diyorum, hep birşeyler çıkıyor gidemiyoruz. umarım sayende bu pazara planlayacağım. paylaştığın için teşekkürler.
tugba

gunlukcugum dedi ki...

Ne guZel artık turkiyedede cocuklar icin guZel mekanlar var..

Unknown dedi ki...

sevgili armutunsapi.. post larini cokkkkk ozledim

Sevil Şahin dedi ki...

Çok güzel bir yer benim kızım iki defa gidince okulla ve dedesi ile benle gitmiyor bende takılsaydım keşke size :)