7.11.2012

Kahvaltının Yıldızı "Nutella"

Bu sabah katıldığım lezzetli etkinliği bloguma eklemesem gözüme uyku girmezdi.. Hafta içi sevgili Tülay hanımdan aldığım davet ile Nutella'nın Ortaköyde harika bir mekanda organize ettiği leziz bir kahvaltıya katıldım.. Benim için en vazgeçilmez öğünün Nutellayla taçlanmış olması ve uzun zamandır göremediğim blogger dostlarımla buluşmam harikaydı..
İtalya'nın dünyaca ünlü çikolata firması Ferrero'nun üretimini yaptığı Nutellanın fındıklarının tamamının özenle seçilmiş Türk fındığı olması beni hem şaşırttı hem mutlu etti..
Kahvaltıya Nutella ile farklı yorumlar getirmek isterseniz sizin hayal gücünüze kalmış.. Nutellalı krepler, pancakeler, muffinler, kruvasanlar.... afiyetle..

2 yorum:

Unknown dedi ki...

offf bende istiyorum .. ayrica nutellanin fabrikasindaki havuza dusmek istiyorum...

Syhn dedi ki...

gerçekten boğazından bensiz nasıl geçti çook merak ediyorum!!!