21.02.2007

sebzeli soya soslu tavuk



hımmmm harika bir yemekti, ellerime sağlık :) abimlere geldim bu gece misafirim burda, bende işten gelince güzel bir sofra hazırlayım dedim.. tavuk çok lezzetli olmuştu, şu soya sosuda yeni adet yemeklerde, bende ilk kez denedim çok sevdim tavsiye ederim :) işte tarif:

1 büyükçe yeşil kabak
2 çarliston biber
2 havuç
tavuk göğsu
z.yağ
tuz
soya sos

sebzeleri kibrit çöpü şeklinde kesip zeytinyağda soteliyoruz, ayrı bir tavada aynı şekilde kesilmiş tavukları pişiriyoruz ve arzu ettiğiniz kadar soya soyu katıyoruz, sebzeleride üzerine ilave edip biraz karıştırıp kapatıyoruz ocağın altınııı .. işte yemek tamamdır, (çok fena bir tarif verdim, kafamı toparlayamıyorum :) )

not: hemde çok pratik..hemde çin yemeği havası veriyor :)

hoşçakalın..

6 yorum:

Selvi dedi ki...

Gerçekten gümbür günbür geri dönmüşsü tariflerinle..

Selvi dedi ki...

hilal ,,
daha fazla kek tarifi istiyorumm..

NiNo dedi ki...

harika gorunuyor ellerinize saglik en severek yedigim et yemegi tarzi buralarda tavuk pek yiyemesekte boyle bakmakta guzel :) sevgiler

Kübra dedi ki...

Hilal abla sen nerelerdesin???.
sesin soluğun çıkmıyor??
yoksa sesin çıkıyor da ben farkedemedim mi?
öperim..

Mustafa Serkan dedi ki...

görünüş harika... muhakkak deneyeceğim

emine sevimli

Mustafa Serkan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.