7.08.2012

Haftasonu Gezmeleri Şile & Kelif



Amerika maceralarına kısa bir ara verip haftasonu iftar sofralarını paylaşmak istedim..Ramazanda geri sayım başladı.. Sevdiklerimizle paylaşılan sofraların üstelikte ramazan sofralarının tadı bir başka. Bir de ramazan sofrasında ayrı bir bereket bolluk var.. Her haftasonu ayrı keyifli geçti çok şükür.. Cumartesi günü de Fatma teyzemizin ve kuzenlerimizin Şiledeki yazlığına davetliydik..



Soframız da yok yoktu..Yarmalı Nohutlu Çorba, Karalahana Dolması, Çerkez Tavuğu (Gürcüce: Zeti), Güveç, Pilav, Börekler, Salatalar, Kızartmalar, İftariyelikler,....



Hepsi birbirinden lezzetli tadlardı..Allahu teala olmayanlara çok çok versin bu tadı herkese taddırsın inşaAllah.. Teyzecim, Demetcim ve Tülinciğimin ellerine sağlık..


Pazar günü de iftar saatine kadar şilenin yorgunluğunu atıp iftarda dostlarımızla olmak üzere Kelif'te buluştuk..



Daha önce gitmediğim bir yer olduğu için çok sevindim..Acaba çocuklarla rahat edebilir miyiz düşüncesiyle gitmeden google de bakındım ama bir kaç kişinin olumsuz eleştirisi acıkçası biraz tedirgin etti ama gittiğimizde gösterilen ilgi, çocuk oyun alanlarının ferah ve temiz olması, ortamın ferah ve şık olması yemeklerin lezzeti bizi mest etti..




İş merkezlerinin arasında olduğundan şimdiye kadar pek keşfedilmemiş gibi dursa da belli bir müşterisinin olduğu elit ve çocuklu aileler için çok çok rahat bir yer..bahçesinde kocaman şemsiyeleri vardı..ramazandan sonra pazar kahvaltısı için ilk yerimizi bulduk bile..


Aslında o gün tanıştığım ve çok sevdiğim sevgili Büşra ve Ayşe ablacımla sözleşmiştik.. Kelif'ten blogda bahsetmeyecektim.. Fazla duyulmasın burası da bize kalsın diye ama eşim bence bahsetmelisin deyince kıramadım onu ;)



Herkese güllaç tadında ramazan sofraları diliyorum..

6 yorum:

benim dünyam dedi ki...

üfff yemekler harika görünüyor, yapanların ellerine sağlık, size de afiyetler olsun.
İyi ki sahur sonrası bakıyorum, yoksa gündüz oruç oruç baksam kesin yapışır kalırdım ekrana :)
Güllaç tadında olmasın benimki, şöyle baklava tadında falan olsun, güllaçla aram hiç bir zaman iyi olmadı da :)

Adsız dedi ki...

Restaurantın fiyatları nasıldı?

Aylin

durutarifler dedi ki...

Hayallerinize bir bir ulaşacağınız, sevdiklerinizle hep beraber olacağınız ,sağlıklı, mutlu ve her zaman gülebileceğiniz nice bayramlara !

Sevgiler

durutarifler dedi ki...

Hayallerinize bir bir ulaşacağınız, sevdiklerinizle hep beraber olacağınız ,sağlıklı, mutlu ve her zaman gülebileceğiniz nice bayramlara !

Sevgiler

Daily Rental House in Turkey dedi ki...

Güllaç çok sevdiğim bir tatlı ve ramazana özel olması da gerçekten hoş,çünkü belki de güllacı sevmemizin asıl nedeni ramazana özel bir tat olmasında yatıyor:)
sevgiler...

Adsız dedi ki...

bak senn
ben eşime şileye gidelim dedim kaç kez
orda ne var gezilcek ortamı yokd emişti bana hep :(
akşam gelsin gösterticem bu yazını onaa :)
çok tşkler bnm için yararlı bi paylaşım olmuş ellerine sağlık