27.10.2008

ne desem

bloglarımız kapatıldı.. binlerce kullanıcısı olan bloglar hiçbir neden getirilmeden pat diye engellendi. araştırıyorum, değişik yerlerde okuyorum nedeni bilmiyorum, bi blogda rastladım bazı bloglarda ligtv yayını mı yapıyorlarmış ne! iyide banane bundan, bunca kişiye mal edilecek bir durum mu?, nedir efendim hepsini kapatın, ekrana da bir yazı yazın "...bilmemne diyarbakır mahkemesi bilmemne kararıyla bu siteye erişim engellenmiştir..." bu kadar basit midir!, ben kendi adıma verdiğim emeğin gittiğine çok üzülmüyorum, ama takip ettiğim, girip baktığım, hem anne hem evkadını hem bir birey olarak birçok şey öğrendiğim kişisel blog sitelerinin kapatılması, onların yıllardır süren emeklerinin bir iki kendini bilmezin engellemesi beni çok kızdırıyor.. bu ülkedeki bu yasaklar, herkese yapılan yasaklar o kadar sıkıcı bi hal aldıki.. nedir ya bu böyle diyorum.. ne desem bekleyeceğiz diyorum..

Hiç yorum yok: