18.06.2009

Latife'de Kahvaltı


Benim için en vazgeçilmez ve en zevkli öğün

Kanepeler

Sosisli milfoyler

mantı "bu kahvaltıdan sonra ki çayla yenildi"

çilekli ve kivili tavuk göğsü
Canım arkadaşım harika bir kahvaltı masası hazırlamıştı.. Berin Latife Teyzesinin kanepelerine bayıldı. bir taraftan Acar'la oynadılar, bir taraftan anne mama diye yanıma geliyordu..Benim için çok vahim bir durumdu..Yok yoktu.. Birde sabahları elma sirkesi içmeye kalkışıyorum..bu kahvaltılar oldukça işim zor :)

Ellerine sağlık canım arkadaşım

3 yorum:

Limonlu Kek dedi ki...

Offf kahvaltı sözünü duyar duymaz koşa koşa geldim, ne güzel bir masa olmuş, herşey mükemmel, afiyet olsun...

Pembe Tatlar dedi ki...

Hımm maşallahh herşey harika arkadaşının ellerine sağlık:)

neslihan erzincan özgür dedi ki...

arkadaşının ellerine sağlık canım,herşey harika görünüyor,özellikle kanepelere bayıldım.afiyetler oslun.sevgilerimle...